neljapäev, 12. mai 2016

Filmid

Minule meeldivad filmid, aga eelistan siiski lugeda raamatuid.
Lemmikžanrid on üldisel komöödia, fantaasia ja põnevusfilmid.
Filme vaatan ma tavaliselt arvutist, aga ka telekast ning vahel käin ka sõpradega või vanematega kinos.
Õudusfilmid mulle üldse ei meeldi, aga kipun neid sõpradega siiski vaatama ning see alati lõpeb suure kahetsusega.
Kinos käin umbes ühe korra kahe kuu jooksul. Suvel ei taha seal käia, sest väljas on ilus ilm ja saab muudki teha kui pimedas ruumis istuda.
Ma vaatan alati välismaiseid filme, need meeldivad mulle palju rohkem. Viimati vaatasin filmi "The 5th wave", kus peaosas mängis üks mu lemmiknäitleja Chloe Grace Moretz.
Ühte lemmikfilmi mul ei ole, aga on paljusid filme, mis mulle väga meeldivad.

Siin on nende treilerid:

THE VOW

MAZE RUNNER: THE SCORCH TRALS- sellel filmil on kolm osa, mis on kõik väga head. Muidugi raamatud on minu jaoks veel paremad.


THE NOTEBOOK

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar