neljapäev, 14. jaanuar 2016

Jõuluvaheaeg

Kaua oodatud vaheaeg oli 3 nädalat pikk ehk nädal rohkem kui eelnevatel aastatel. Selle ajaga sai palju tehtud- käisin rohkem tallis, tegime O'Herast palju pilte ja nautisime ilusat lumesadu.
Kohe vaheaja algul kaunistasime emaga toad ja tõime kuuse tuppa. Mina riputasin oma tuppa üles ''FAIRYLIGHTSID'' ning kuldse pehme riba ning riputasin ka seinale erinevaid pilte kas siis Herast või mingitest elulistest lausetest. Tänu kaunistustele oli mu toas väga hubane ja mõnus jõulutunne.
Kaunistamise ajal mitu korda  meie kass varastas kuulikesi ning mängis nendega omaette.
Jõuludel kutsusime külla vanavanemad, onu ning ta kihlatu. Sõime, jõime ja jagasime kingitusi. Minule kingiti kaua oodatud IPHONE 5S, HOMMIKUMANTEL, KOMMI, RAHA ja NIKE'I TRENNITOSSUD,  mida oli väga vaja. Olin õnnelik, et saime veeta jõule perega ja kõigil oli tore:) Ainult õde polnud kodus, sest tema on HAWAIIL oma mehega, keda ta seal kohtas. Ei tea, mis saab, kas ta läheb sinna elama või mitte, aga huvitav oleks minna ju talle külla.
Käisin vaheajal ka võrkpallitrennis ja mereääres jooksmas, mida on mul hea teha kuna elan rannast viie minuti kaugusel.
Käisin ka ühe oma parima sõbra-Marlene sünnipäevapeol, mis toimus tema oma kodus, kus vaatasime filme, mängisime laua-ja liikumismänge.
Vaheaja viimasel nädalal sain ma alumistele hammastele breketid (ülemistel on juba olemas). Hambad õhtul valutasid ja olid väga tundlikud. Nüüdseks olen juba harjunud ning ootan juba, et hambad ilusa kuju võtaksid.
Viimased vabad päevad veetsin kodu koristades ja ema aidates ning kooliasju kokku pannes.
Selleks korraks kõik, tsau!
Alltoodud piltidel olen mina Heraga meie ''PHOTOSHOODIL'' ning viimasel pildil on meie kass mini-kuusepuu ees poseerimas :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar