kolmapäev, 28. september 2016

Minu suvevaheaeg

Minu suvi algas juba mais, kui reisisime vanematega Kreekasse Rhodose saarele. Seal veetsime me suurepärase nädala. Me ujusime, päevitasime ning jalutasime linnas. Rhodos on väga vana linn.
Juunis sõitsime perega Tartusse, minu õde lõpetas ülikooli ning me olime ta aktust vaatamas.
Jaanipäeva veetsime peretuttavate maakodus, kus oli väga lõbus. Mängisime võrkpalli, hüppasime batuudil, käisime saunas ning ujusime jões. Õhtul tantsisime suure lõkke ääres.
Juulis külastasime ema, isa ja õega vanaema, kes elab Võrus. Tähistasime tema juubelit, ta sai 75-aastaseks.
Juulis osalesime veel Emiliega rannavõrkpalli võistlustel, sest me mõlemad tegeleme võrkpalliga ning rannas on seda veel mõnusam mängida. Seal meil väga hästi ei läinud, aga andsime endast parima.
Kuu lõpus käisime õe, tema sõbranna ja sõbranna vennaga wakeboardiga sõitmas, see oli ülilahe kuna ma pole seda kunagi teinud. Esimestel katsetel ei saanud ma hästi lauale püsti, aga hiljem tuli väga hästi välja.
Terve suvi käisin ma ka tallis, kus on mul oma hobune. Tegime trenni ja võistlesime suvejooksul väga palju. Tihti tulime ka auhinnalisele kohale. Augustis võtsime osa Pärnumaa meistrivõistlustest takistussõidus, kus saavutasime neljanda koha. Weekendi ürituse ajal töötasime õega tänavatoidufestivalil, kus müüsime magusaid ja soolaseid mandleid, šokolaadiõunu ja ka jooke.
Jäin oma suvevaheajaga väga rahule.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar